A password will be e-mailed to you.

Lucio si Meera Santoro, au decis sa porneasca o calatorie minunata intr-un butic din Londra, in anul 1983. Probabil nici ei nu au anticipat ca aceasta calatorie magica in lumea eterica a zanelor si papusilor va aduce in magazinul lor chiar studioul 20th Century Fox, care le-a acordat licenta sa creeze o colectie de printuri dramatice, feat Hollywood icons. Sau ca vor vinde in peste 60 de state de pe intreg mapamondul, sau ca vor castiga peste 50 de premii internationale?… Asta inseamna sa ai incredere in ideile tale, si sa lupti pentru a le pune in practica, si pentru a fi apreciate, indiferent de cat timp si sacrificiu inseamna acest lucru.

 

Cine cunoaste brandul londonez Santoro, il iubeste, cu siguranta, si cine nu il stie inca, il va indragi de la prima vedere. Colectii ca Gorjuss, Swing Cards, Mirabelle, Flamingos and Hummingbirds, Eclectic, si multe altele…

Superbele opere de arta, designul interactiv si artistic Santoro, au cucerit inimile si imaginatia oamenilor.

In anul 2007 au creat si publicat cartea 3D  Journey to the Moon, urmata de Predators (2008) si Wild Oceans (2010). 

In 2010 Santoro a deschis un boutique pop-up în Harrods, și a lansat o linie exclusivă de îmbrăcăminte disponibilă numai în magazinele Undercolours din Benetton.

 

Santoro creeaza de la pixuri, caiete, penare, genti si ghiozdane, pana la cani si ceasuri, parfumuri si geluri de dus, seturi de manichiura, huse pentru Ipad si telefon, pana la papuci, si haine de femei si bebelusi. Frumusetea Santoro este ca produsele sunt create si pot si purtate si folosite de oricine, de la copii de scoala, pana la tinere d-soare, si chiar doamne cu spirit tanar si modern, care adora aceste personaje eterice, aceasta magie de care fiecare din noi are nevoie de ea in viata sa.

Sursa foto: Differenta.ro, Google