A password will be e-mailed to you.

Situația actuală din jurul coronavirusului obligă mulți oameni să lucreze de acasă, dacă este posibil. Jennifer Lopez, care urma să-și prezinte noua colecție de încălțăminte pentru femei în urmă cu câteva zile la New York, a trebuit sa aleaga optiunea home office și să prezinte de acasă toată munca din jurul colecției.

Jennifer Lopez este inainte de toate actrita si cantareata, insa si o creatoare de moda priceputa. Încearcă să-și aplice simțul vestimentar și gustul rafinat și în această linie de afaceri, în care, pe langa designeri de renume mondial, nu va ramane invizibila, cu siguranță. Dimpotrivă!

Jennifer a anunțat luna trecută că și-a unit forțele cu DSW, un important lanț de retail specializat în încălțăminte de lux. Împreună au creat o nouă colecție, care este deja disponibilă în magazinul electronic DSW.

Cum deja a anuntat, spectacolul oficial care trebuia sa aiba loc la New York a trebuit să fie anulat, astfel incat cântăreața a prezentat colecția cel puțin prin Instagram-ul ei, pentru ca fanii să nu rateze nimic.

Colecția este inspirată din mai multe orașe în care Jennifer se simte ca acasă. Acestea sunt New York, Los Angeles și Miami. Când ne uităm la pantofi, ei respiră cu adevărat atmosfera acestor orașe.

„De la începutul carierei mele in show business, am vrut să fac totul – muzică, filme, modă. Cariera mea este împletită cu multe aspecte și am vrut să aduc cât mai mult din aceste aspecte in colecția mea. Această colecție este reprezentată de trei orașe care au devenit o parte importantă din cine sunt. ”

In ceea ce priveste campania, nu a fost nevoie sa caute un model pentru prezentarea produselor. Jennifer a facut fata la toate, si, pe langa faptul ca si-a creat singura colectia, a fost si cea care a prezentat-o. Cum se zice, cine stie, stie.

Important de adaugat faptul ca anul acesta vor fi la vanzare si genti, care se vor asorta la colectia de pantofi. Asadar, avem ce sa asteptam.

Foto: DSW.com, Instagram, Shutterstock.com.