A password will be e-mailed to you.

Cu cat e mai mare, cu atat mai grav… Cel putin asa se spune despre dezordinea din geanta. Daca este adevarat sau nu, stiti voi mai bine. Cu siguranta, fiecare femeie cunoaste acea senzatie atunci cand isi cumpara o geanta noua, iar peste cateva saptamani, cum sentimentul este inlocuit de cel de disperare si dezamagire, pentru ca geanta nu corespunde asteptarilor noastre.

Motivul acestei dezamagiri este insa atat de simplu.

1) Geanta noua = reguli noi

Cu o geanta noua, o putem lua de la capat. O geanta noua inseamna reguli noi. Indiferent de dimensiune, alegeti-va o geanta care are un sistem bine organizat, si impartit, sau achizitionati-i unul. Organizatorul va va ajuta sa mentineti ordinea, si sa stiti exact unde sunt cheile de la casa, dupa care pana acum cautati cateva minute bune, inainte de a deschide.

2) Mai putin e uneori mai mult

Care femeie ar vrea sa traga dupa ea o geanta mai grea decat ea insasi? Cu cat mai multa dezordine in geanta, este destul de probabil ca, putand geanta, chiar simtim ca avem cateva kilograme in plus.

3) Cate rujuri avem?

Vi se intampla la fel, sa cumparati un ruj nou, sa il aruncati in geanta, a doua zi luati alta geanta, unde desigur ca nu este nici un ruj, si mergeti sa va cumparati un ruj nou, si asta de foarte multe ori, la rand? Cam cate rujuri avem, si de ce avem mereu senzatia ca nu avem destule? Atata timp cat rujurile voastre isi vor avea locul lor in geanta, numarul lor nu va creste considerabil, si banii vor ramane si ei in portofel.

4) Mereu ca noua

Femeile au tendinta de inventa tot timpul motive de ce nu sunt multumite cu un anumit produs, pentru a-si putea cumpara altul. Suntem pur si simplu experte in asta. Iar in cazul gentilor si pantofilor, este valabil dublu.  Dar nu gentile sunt de vina, ci noi insine! Aveti in vedere faptul ca atunci cand ati ales acea geanta, ati avut niste motive sa o cumparati. Daca pastrati ordine in ea, va arata foarte bine mereu, si va indeplini si functiile pentru care a fost aleasa. Veti vedea! 😉

Foto: Pinterest.com