O nouă parola a fost trimisă către email-ul tău.

Cunoasteti sentimentul acela, cand ati manca orice va iese in cale, va simtiti balonate, si aveti un chef de nu se poate? Si ce-i mai rau, ca ne invartim in acest cerc in fiecare luna… Va sfatuim cum sa va bucurati de zilele in care aveti menstruatie. 

Mancati exagerat in timpul menstruatiei?

Doamnelor, nu disperati! In special inainte, dar si in timpul menstruatiei, femeile au un imbold catre a manca mai mult. Nu va faceti griji insa, metabolismul femeii se pregateste in acele momente pentru o avalansa hormonala, si de aceea si este mai rapid.

Acesta este motivul pentru care aveti pofte mai mari. Mai simplu spus, corpul dvs, in zilele cu „toane”, are arderile mai rapide. Ceea ce este de fapt, grozav, nu?

In general, puteti cu o saptamana inainte, si in acele zile, sa consumati mai multe calorii in plus fata de obicei, cam cu cca 200 kcal in plus. Desigur, acest lucru nu inseamna ca puteti goli borcanul de Nutella, si sa stati linistite, ca nu se va intampla nimic.

Cum să folosiți zilele „femeilor” în beneficiul vostru?

Deoarece corpul are arderile mai rapide, va puteți pur și simplu folosi de perioada menstruală în avantajul vostru. Dacă nu sunteți tipul de femeie care suferă de dureri severe ale abdomenului inferior, mergeți la sala de sport. Pierderea in greutate, combinata cu o dieta sanatoasa, va fi chiar mai eficienta.

Ce alimente sa acceptam?

În timpul menstruației, minerale foarte importante sunt eliminate din corpul femeii, împreună cu sângele. Și de aceea ne simțim obosite în acele zile. Prin urmare, cel mai bun pas pentru recuperarea energiei este creșterea dozei de vitamine și minerale. Începeți creșterea de minerale cu o săptămână înainte de menstruație.

Măncati frunze verzi, cum ar fi spanacul, pentru a completa acidul folic. Pește, cu acizi grași omega, este un mare luptător împotriva durerilor neplăcute. Pentru aceasta perioada, luați hrișcă, care este excelentă în proprietățile vasculare și de coagulare a sângelui.

Creșteți rația de fructe, în special afine, mere și prune, care conțin antioxidanți pentru a ajuta la reducerea crampelor abdominale. Nu subestimați alimentele bogate în minerale, cum ar fi fierul. Prin urmare, nu lasati la o parte soia și arahidele.

Foto: Unsplash.com.